Προβολή της Κεφαλονιάς στη Γαλλική αγορά

Με στόχο την προβολή της Κεφαλονιάς στη γαλλική αγορά με αφορμή τη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι-Κεφαλονιά της Transavia, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας υλοποίησε από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου press trip στο νησί για πέντε κορυφαίους Γάλλους travel bloggers και instagrammers, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιόνιων Νήσων και την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία.

Προβολή της Κεφαλονιάς στη Γαλλική αγορά

Κατά την παραμονή τους στο νησί, οι Γάλλοι influencers επισκέφθηκαν το Αργοστόλι την Άσσο, αλλά και το Φισκάρδο. Επίσης το πλήρως αναστηλωμένο μετά τους σεισμούς του 1953 χωριό Κουρκουμελάτα. Τους έγινε περιήγηση στη διάσημη παραλία του Μύρτου και στα πλωτά σπήλαια Μελισσάνης και Δρογκαράτης. Ακόμη τους έγινε ξενάγηση στον Εθνικό Δρυμό Αίνου με την άπλετη θέα στα γειτονικά νησιά Λευκάδα, Ζάκυνθο και Ιθάκη.

Ακόμα, απόλαυσαν την εμπειρία του παραδοσιακού ψαρέματος με καΐκι καθώς και τις βουτιές στα νερά του ανοιχτού πελάγους. Βέβαια δοκίμασαν την αυθεντική γαστρονομία του νησιού, καθώς και την τοπική ποικιλία κρασιού Ρομπόλα στις εγκαταστάσεις του Συνεταιρισμού Παραγωγών Ρομπόλας «Ορεάλιος Γη».

Εντυπωσιασμένοι από τις ομορφιές της Κεφαλονιάς, οι Γάλλοι influencers δημοσίευσαν στα κοινωνικά τους δίκτυα δεκάδες φωτογραφίες αλλά και πλούσια stories. Προέτρεψαν τους χιλιάδες ακόλουθούς τους να ανακαλύψουν το συντομότερο δυνατόν το πανέμορφο νησί του Ιονίου.

 

The post Προβολή της Κεφαλονιάς στη Γαλλική αγορά appeared first on aftodioikisinews.gr.